Tellstick på BSD?

Joakim Aronius joakim at aronius.com
Fri Sep 12 22:44:57 CEST 2008

Har tyvärr för mig att Tellsticken i dagsläget bara kan sända och inte
ta emot signaler.. Det finns dock one-wire IR sensorer men då är det ju
sladd som gäller (även om det bara är en..)

Men det borde ju inte vara så svårt för dem att knåpa ihop en v2.0 av
stickan som kan lyssna också. Öppnar ju helt klart för en massa
intressanta möjligheter. (Verkar dock vara ett ganska litet bolag så de
måste väll ta ett steg i sänder.)

/J