Tellstick på BSD?

peter h peter at hk.ipsec.se
Fri Sep 12 07:52:37 CEST 2008

On Thursday 11 September 2008 21.11, Michael Widerkrantz wrote:

> Jag har inte provat, men jag kan kanske få loss en Tellstick till
> någon som vill se till att det fungerar under någon *BSD.

Vad är "tellstick" ?

Vilka strömbrytare talas om ? Om det är X-10 så har jag kört penguinpower
på freebsd med gott resultat.

--
        Peter Håkanson

        There's never money to do it right, but always money to do it
        again ... and again ... and again ... and again.
        ( Det är billigare att göra rätt. Det är dyrt att laga fel. )