Ersättning för BankID

Peter Andersson peter at it-slav.net
Thu Sep 4 17:05:46 CEST 2008

Hej

Skandiabanken annonserade att snart (i juni har jag för mig) kommer vi
sabba BankID så "linuxanvändare" bör generera en BankID så funkar det
iaf ett år till.
Inte ett ord om något annat än linux och ingen uppdaterad info om när de
kommer laga BankID.

Jag gjorde som de sade så för mig funkar det fortfarande, tex mot
försäkringskassan.

/Peter