Binär uppgradering av FreeBSD

Mattias Barthel mb at stacken.kth.se
Fri May 16 14:01:30 CEST 2008

Jag tycker det är rätt kul med makeworld. Jag har alltid gjort detta och
det ha aldrig nånsin felat för mig.
Visserligen läser jag alltid UPDATING till punkt och pricka.

Åtsidosatt: Igår upgraderade jag kubuntu 7.10 -> 8.04, och därefter var
allt i stort sätt trasigt!
Uppgraderat eller ugnsgraterat?