Problem med dspam.

Daniel Söderhäll daniel at soderhall.se
Fri May 2 16:25:12 CEST 2008

Det verkar ju som att utvecklingen av messagewall har avstannat:
http://www.ranner.jawa.at/messagewall.php
Iof så har det inte hänt så mycket med dspam det senaste året heller.

Byter jag så blir det nog spamassassin. Eller finns det några andra tips
på bra antispam som är lätt att köra med Postfix?

   /ds