Nån som provat en sån här?

G Hasse gorhas at raditex.se
Thu Mar 13 10:45:17 CET 2008

On Thu, Mar 13, 2008 at 10:38:39AM +0100, Michael Josefsson wrote:
> http://www.xpc-shop.de/artikel.php?&art_nr=24269
>
> Har en kompis som tänker tjacka några såna och då undrar han förstås
> om FreeBSD skulle kunna passa till dem?
>
> Finns det några kända problem eller så?

Just den där vet jag inte - men jag har haft en bunt andra sådana
där små maskiner. (6st) ALLA! har gått sönder på ena eller andra
sättet. Antingen har nätagget pajat eller så har CPU:n brunnit upp.

Problemet med sådana maskiner är att dom är så "ostandard" så det
går inte att köpa reservdelar.

--
Göran Hasse

Göran Hasse           email: gorhas at raditex.se  Tel: 08-6949270
Raditex AB             http://www.raditex.se
Planiavägen 15, 1tr                             Mob: 070-5530148
131 34  NACKA, SWEDEN                         OrgNr: 556240-0589
VAT: SE556240058901