Bra skript till FreeBSD

Kenta Berggren kenta at abc.se
Wed Mar 12 19:47:18 CET 2008

Hej
Jag har löste det!

Det roliga var att jag hittade ett Linux skript på ...
Tro det eller ej.
ThePirateBay av alla ställen
http://thepiratebay.org/tor/4067941/FreeBSD_7.0_RELEASE_(DVD)
haha
Det visar sig att om man gör
cat INDEX |sed "s/|2/|1/g" | sed "s/|3/|1/g" >NY_INDEX
Så får man en INDEX fil som funkar på en DVD eller USB sticka.
Tydligen kan man ha användning av ThePiratBay även som BSD hackar.
;-))
Ha det så kul
Kenta