Bra skript till FreeBSD

G Hasse gorhas at raditex.se
Wed Mar 12 16:20:38 CET 2008

On Wed, Mar 12, 2008 at 03:51:59PM +0100, Kenta Berggren wrote:
> Hej
> Är det någon som har en bra skript till FreeBSD för att göra en DVD.iso
> Jag sitter ibland på landet utan nätet.
> Du vill jag inte hålla på med massa cdrom diskar.
> Kan man slå ihop alla iso filer till en DVD-iso fil?
> Finns det något bra skript till det?
> Ha det så bra!
> Kenta

Glöm DVD:er eller CD-skivor. Gör som jag: spring och köp
en bärbar USB-hårddisk (jag köpte en Freecom om 250GB).
Det bästa jag köpt på länge! Visserligen betydligt dyrare
än DVD:er - en ack så behändigt.

Dessutom finns nu 38GB(!) USB-stickor att köpa. Också dess
lite dyra - men de blir säkert billiga.

--
Göran Hasse

Göran Hasse           email: gorhas at raditex.se  Tel: 08-6949270
Raditex AB             http://www.raditex.se
Planiavägen 15, 1tr                             Mob: 070-5530148
131 34  NACKA, SWEDEN                         OrgNr: 556240-0589
VAT: SE556240058901