Tunn klient

Åke Nordin moose at enting.se
Wed Mar 12 07:58:03 CET 2008

G Hasse wrote:

> http://www.freescada.com/loggbox_en.php
>
> http://www.ewayco.com/

Jag har velat labba med dem, de verkar bra (smart med vesafäste
och så) men aldrig hunnit.

Nu vet jag inte om jag svär i kyrkan, men skulle SunRay funka?
Visst, det är bara en glorifierad Xterminal men det funkar
iallafall om man har nå'n backoffice oxxo. Fast då har vi
lämnat *BSD tror jag...

--
  .
  Ake Nordin <moose at enting.se> Unix/net geek, Netia.se consultant.