OpenBSD installation från USB minne...

Anders Trobäck freebsd at troback.com
Sun Jan 13 09:14:02 CET 2008

Precis vad jag tänkte så jag körde dd, jag kan montera den och
kan se all data men jag kan inte boota på den!

Har provat med både cd42.iso och floppy42.fs...

On Sun, 13 Jan 2008 02:37:38 +0100
Rasmus Kaj <kaj at kth.se> wrote:

> Halloj!

> Det borde väl inte behövs så mycket skillnad (annat än att det är
> trångt på en floppy).  Har du provat att bara lägga in cd42.iso på
> usbminnet?

Windows: "Where do you want to go today?"
Linux: "Where do you want to go tomorrow?"
FreeBSD: "Are you guys coming, or what?"