Diskless install freebsd 6.3

Lars Lindblad zatapathique at telia.com
Sun Feb 10 20:17:03 CET 2008

Från min sambos jobb fick jag en gammal pc som fungerat som kassa -
ingen cd och ingen floppy.

Tricket jag gjorde var att flytta hårddisken till en annan dator,
utföra installationen och sedan sätta tillbaka den och göra allt
finlir i avsedd burk.

Förresten så är det tryckkänslig skärm på den här gamla burken - nån
som vet hur man kan använda den?

	/ Vänlige(n)

		Lars