Vettig server

Jonathan Sulo jonathan at sulo.se
Sat Dec 6 11:53:46 CET 2008

6 dec 2008 kl. 08.58 skrev Anders Troback:

> Kom just på 2650 och 1950:-)

Har kört de flesta (främst rackbaserade) PE-modeller på Loopia från
-03. Även om många fungerade bra, i synnerhet 1750, så fanns det stora
problem med PE. Detta var extra tydligt när modellerna var nya. Dell
kanske har blivit bättre de senaste par åren, jag sysslar inte med
dessa saker längre.

Jonathan