Eee PC900

Christoffer Persson CPE at fullrate.dk
Wed Aug 13 03:55:20 CEST 2008

Tjo, första posten här!

Tycker EEE-serien är väldigt trevliga maskiner, nackdelen är dock tangentbordet vilket är lite väl jobbigt att arbeta
någon längre tid. Min tips är att helt enkelt testa maskinen först, se vad du tycker och därefter bestämma dig.

Hade själv planen att prova FreeBSD på en sådan maskin, samt att köra USB -> RS-232 så jag kan confa switchar
och dylikt ute på fältet.

Ett kanske inte allt för tekniskt inlägg, men relevant hur som helst. ;)

/Christoffer Persson