BSD:are i Luleå?

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Sun Apr 20 14:59:27 CEST 2008

sön 2008-04-20 klockan 14:06 +0200 skrev Andreas Pettersson:
> Helt apropå.. Varifrån härstammar listans medlemmar?
> Täcker vi in hela landet tro?

Det kan ju vara skoj att veta ...  Så jag skapade en google-karta som
heter BUS och prickade in var jag bor på den.  Alla som vill vara med
och visa var de finns kan väl antingen be mig bli "inbjudna" till kartan
så de kan lägga till sig, eller bara skicka sina koordinater till mig.

Gör det utan att skicka till listan i så fall, så det inte blir så
väldigt mycket brus ...

--
Rasmus Kaj <kaj at kth.se>