"3 Bredband" och FreeBSD

Love Hörnquist Åstrand lha at kth.se
Sat Sep 1 00:55:39 CEST 2007

Och när du tröttnat på att den kör GPRS (led grön) som det lätt blir
på Tele2
så läser man här:

http://blogs.su.se/lha/lha-aJAhPLEd

för at kommandon för att ställa om den till UTMS, eller om man har
mac (givetvis) så
är det enklare att ställa om den med launch2net eller Hua (http://
people.su.se/~lha/Hua/)

Love