URL blockning

Johan Kuuse kuuse at redantigua.com
Fri Oct 5 10:17:30 CEST 2007

Jag vet inte DansGuardian lyckas blockera just ordet "hönssex" (vore ju
nästan synd ;-), men det funkade åtminstone hyfsat med att hämma kåta
sexsurfande guatemalanska kongressledamöter och få dem att syssla lite med
politik emellanåt...

/usr/ports/www/dansguardian

"DansGuardian is a web content filtering proxy for Linux, FreeBSD, OpenBSD,
and Solaris. It relies on a proxy server, such as Squid..."

MVH,
Johan