Re: köpa openbsd

delhage@gmail.com delhage at gmail.com
Tue Nov 20 16:14:50 CET 2007

Litet inlägg från själva boven i dramat:

Först vill jag be Staffan om ursäkt att jag ännu inte svarat, slarvigt av mig.

Som andra säger, Wim är bra att ha att göra med. Jag kommer dock
fortsätta att ta in skivor för dom som av en eller annan anledning
inte kan/vill köpa från utlandet och som will faktureras i SEK. Jag
kan dock inte garantera att jag får in och kan leverera skivor vid
releasedatum, det beror helt på hur min arbetsbelastning ser ut.
Däremot skall jag se till att bli bättre på att svara på mail ;)

Vad gäller Åkes kommentar så är jag pinsamt medveten om hemsidans
bedrövliga tillstånd. Varje gång den kommer på tal så rodnar jag av
skam. Skall se till att bättra mig där också.

Mvh
Lasse på Nohup

P.S. Jag får förhoppningsvis in 4.2 i nästa vecka för dom som är intresserade.