SV: freeBSD VPS

Tim Nilimaa tim at nilimaa.se
Fri May 25 12:40:54 CEST 2007

Hej

Bandbredd och tekniken bakom är mindre kritiskt. Det jag är intresserad av är IP-adresser och "gratis är gott, billigt är bra, dyrt är dåligt" då jag är en privatperson som vill sponsra en ideell förening.. och samtidigt ha lite egna saker som tex en eggdrop och då vill man ju kunna separera detta till olika ip-adresser utifall att någon skulle titta på det hela. Så det som O&K pratar om 130sek + moms låter ju väldigt trevligt samtidigt som att ni har ett helt C-nät hehe.
När det gäller cpu/ram/hdd är inte heller kraven direkt stora utan 10gb hdd skulle gå fint. Gällande RAM/CPU är det svårare att säga men desto mer desto roligare men inga extrema krav.

Vänligen

Tim