freeBSD VPS

Tim Nilimaa tim at nilimaa.se
Fri May 25 10:56:18 CEST 2007

Hej!

Jag ställer säkert en fråga som många ställt tidigare men;

Jag sitter i tankarna att skaffa en VPS någon stanns i världen - gärna Sverige. Önskemålen är att hitta en leverantör som kan tillhandahålla fler än en IPv4-adress och att det inte finns begränsningar i vad som får finnas på VPS:en (tex irc-klient/bot, mailserver (typ mailman)). Därav även att det inte är någon konstigbegränsning på portar (tex port 25).

Någon som har någon leverantör de kan rekommendera?

Vänligen

Tim