php apache och freebsd 6.3 64-bitars

Björn Sjöberg bjorn at bohemen.se
Tue May 8 20:42:13 CEST 2007

On Tue, May 08, 2007 at 10:21:57AM +0200, Mats Petersson wrote:
>  har installerat ports och kikat runt lite där men blir inte riktigt
>  klok på det heller.  jag är tacksam för tips.

Eftersom ingen nämnt det tidigare så rekommenderar jag att läsa
handbokens avsnitt om ports[1]. Dokumentationen är så enkel och utsökt
att det inte ens är jobbigt att läsa från pärm till pärm. ;-)

Själv föredrar jag portsnap[2] för att hålla mitt portsträd uppdaterat,
snabbt och smidigt.

Lycka till!

Mvh,
Björn

[1]: http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/ports.html
[2]:
http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/portsnap.html

--
B864 3F06 DBAB 77AF 1302  7ADC F151 E6C1 0022 46E2