Fisk ni alla känner igen

Joakim Aronius joakim at aronius.com
Thu Jun 7 13:19:49 CEST 2007

Gjorde lite efterforskning själv, sökning på IUCNs lista över utrotningshotade arter; gav 7 svar i familjen Tetraodontidae. Nu gäller det bara att artbestämma den lille rackaren från Askersund :)

http://www.iucnredlist.org/search/search.php?freetext=Tetraodontidae&modifier=phrase&criteria=wholedb&taxa_species=1&Submit.x=0&Submit.y=0&redlistCategory%5B%5D=all&redlistAssessyear%5B%5D=all&country%5B%5D=all&aquatic%5B%5D=all&regions%5B%5D=all&habitats%5B%5D=all&threats%5B%5D=all

http://www.iucnredlist.org/

/jkm