http-analysprogram?

Johan Huldtgren johan+bus at obitus.org
Thu Sep 21 09:32:22 CEST 2006

> Vet listan om det finns nåt trevligt analysprogram
> för apacheloggarna som inte bara listar statistik
> utan även avslöjar hur "gången" i siten har varit? Alltså nåt i stil
> men "Denna användare började på
> X fortsatte sedan till Y och läste den mer än X."

Jag har letat efter ett sådant själv men inte hittat
nått. Ett av de få jag hittat kostar pengar och måste
köras på windows. http://www.weblogexpert.com/
Har inte använt det dock så kan inte kommentera om det
håller va det lovar.

> Så man kan se vilka sidor som tillbringas mest tid
> på och vilka som är vanligaste inkörsporten osv.

Den delan klarar bla webalizer av, men det var väl det
första du var mest intresserad av.

- Johan