Vettig 12" laptop att köra *BSD på.

Anders Troback freebsd at troback.com
Mon Oct 16 22:46:55 CEST 2006

On Mon, 16 Oct 2006 17:51:09 +0200
Jon Otterholm <jon.otterholm at ide.resurscentrum.se> wrote:

> Jag kör en D400 och det fungerar klockrent. Jag har även testat D620
> och det fungerar också bra. Det borde borga för att även D420 skall
> fungera.
>
> /Jon

Kör FreeBSD på en D820! På STABLE funkar allt utom ljudet (vet inte om
Wifi funkar har inte testat) och på CURRENT funkar även ljudet men där
har jag problem med Nvidia modulen men det är inte datorns fel (tror
jag iaf)!

\\troback

How many Microsoft employees does it take to screw in a light bulb?
None, they declare darkness a new standard.