CD-set

Åke Nordin moose at enting.se
Thu Oct 5 09:35:34 CEST 2006

Jon Otterholm wrote:
> Om jag beställde som privatperson så kanske det hade varit ett
> allternativ, men nu är det jobbet som skall betala och då är det
> viktigare att det är smidigt och att man får en faktura.

Beställ från kd85.com och _fyll i momsnumret_. Det är samma som
ditt bolagsnummer med 'SE' prependat och '01' (noll, ett) appendat,
utan mellanslag eller bindestreck. Då får du en fullt fungerande
momsad faktura tillbaks med beställningen, som dessutom skickas till
dig på email så att du kan lämna in den i förväg ts m din
reseräkning eller motsv och få igen som utlägg (det står precis
lagom obfuscerat hur du betalt med kort).

--
 .
 Ake Nordin <moose at enting.se> Unix/net geek, independent consultant.