Misslyckad laptop

Peter Håkanson peter at ipsec.se
Thu Nov 16 08:03:16 CET 2006

On Thursday 16 November 2006 07:58, you wrote:

> Testa en senare version av FreeBSD. 6.2 kommer ut i dagarna och det
> finns snapshots att tanka ned från FreeBSD.org.

Jag kommer inte att lägga ner mera tid på dell d620. Det finns fungerande
laptops så varför slösa tid på "icke-fungerande" ?

--

Peter Håkanson               Phone     +46707328101       Fax +4631223190
IPSec sverige                  Email      peter at ipsec.se
"Safe by design"              Address    Bror Nilssons gata 16  Lundbystrand
                                     S-417 55  Gothenburg   Sweden