bsdtalk podradio

Bengt Gördén bengan at sunet.se
Fri Mar 17 09:49:34 CET 2006

onsdagen den 15 mars 2006 21.39 skrev Björn Sjöberg:

> Nix. ;-)
>
> Har lyssnat på några av de första i alla fall. Visst är det trevligt att
> det finns en podcast som pratar om bsd men oftast har jag svårt för att
> kunna fokusera mig på radioprat. Det beror antagligen på att jag endast
> kan lyssna på datorn och att man då lätt fastnar i andra saker. Några
> tips?

Enklaste lösningen är väl att fixa sig en "radio" i köket och lyssna på dina
favoriter av podcasting under frukosten. Vet inte om det passar dig men det
har passat mig i lite över ett år nu. Min "köksradio" är något dyr dock. En
PMA430 från Archos. Men då har den också S-VIDEO in/ut plus mp4 möjligeheter
+ en drös av andra funktioner. Sorgligt för den här listan så är det inte en
BSD-pryl utan en Linux-pryl. Men ändå.

mvh,

--

- KTHNOC/SUNET/NORDUnet | http://www.noc.kth.se/~bengan | 08-7906586 -