Ping

Magnus Danielson cfmd at bredband.net
Wed Jan 18 21:09:07 CET 2006

From: Rasmus Kaj <kaj at kth.se>
Subject: Re: Ping
Date: 18 Jan 2006 19:38:48 +0100

>  RV> Apropå aktivitet, det var en massa snack om en hemsida ett tag, jag
>  RV> har t.o.m för mig att jag såg flera designförslag och påbörjade
>  RV> verk. Någon som vet vad som hände med dom projekten? Är det nån som
>  RV> fortfarande sitter och pular på en hemsida för BUS?
>
> I och med att listan numera hanteras av mailman så har i alla fall
> själva listan en hemsida:

> På den återfinns texten "BSD Users Sweden (BUS) är en lista för BSD
> användare av alla religioner." och ett arkiv (som dock bara inehåller
> brev från efter bytet till mailman, i november).

Vi skulle kunna fixa det där med arkivet en mörk natt, ja t.ex. imorgon natt
(Stacken möts traditionellt Torsdagar) om inte herrn anser sig ha bättre saker
för sig (nej, nu har han inte det... ;O).

Det är trivialt att lägga till en länk till den "riktiga" hemsidan.

> En annan gammal rest (som jag inte är skyldig till, men skulle kunna
> ändra på) finns på:
>
>   http://www.stacken.kth.se/project/bus/

Tänkte just nämna den. Vi kan ju länka mailman sidan från den, det är ju en
början.

MVH
Magnus