Ljudkort...

Carl Johan Gustavsson carl.gustavsson at bahnhofbredband.se
Thu Aug 24 10:42:36 CEST 2006

I detta fallet hjäler inte det eftersom Intel HDA inte stöds av FreeBSD
än.
Dock så finns det några patchar [1] [2] som kanske kan fungera.
Det finns även mer info på multimedia at .

[1]
http://marc.theaimsgroup.com/?l=freebsd-multimedia&m=115357114419468&w=2
[2]
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-multimedia/2006-August/004580.html