Studs ut - och det blir en stol mindre kvar när musiken slutar spela

Peter Håkanson peter at ipsec.se
Mon Dec 26 11:55:42 CET 2005

On Monday 26 December 2005 11:38, Bengt Gördén wrote:

> Ingen. I just det här fallet så är det Lars-Johan Liman. Men jag har
> för mig att Patrik Fältström sagt samma sak nån gång. Två personer som
> jag har stort förtroende för i IETF-sammanhang.

Ja, det har jag med.

Men under vilka omsändigheter undviker man resp bör man ha MX-relays ?
Att förlita sig på tro är en sak, kunskap något helt annat.

--

Peter Håkanson               Phone     +46707328101       Fax +4631223190
IPSec sverige                  Email      peter at ipsec.se
"Safe by design"              Address    Bror Nilssons gata 16  Lundbystrand
                                     S-417 55  Gothenburg   Sweden