Måste bara ondgöra mig lite

Gunnar Flygt flygt at sr.se
Fri Dec 23 12:33:01 CET 2005

On Fri, Dec 23, 2005 at 02:16:04AM -0800, Markus Hallström wrote:

> Min bror jobbar på HP (även om det inte är med servrar utan med ProCurve),
> jag vidarebefodrar e-brevet till honom så får vi se om HP har ett eget
> internet, eller om dom bara inte tänker till.

Då måste jag modifiera lite. Det var inte alla / som var \ men
tillräckligt många för att strula ordentligt. Dessutom har dom inte koll
på versaler/gemener. Kataloger heter PDF men anropas som pdf och vice
versa images IMAGES. Filer är felnamngivna med Versaler lite här o där,
fast inte i koden. Vidarebefordra gärna denna komplettering!

> Passar på att önska er alla en riktigt god jul!
>
> Markus

Gunnar Flygt
SR Datadrift
Sveriges Radio