Mailadressbyte (+ Thinkpadljud)

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Sat Dec 17 12:54:20 CET 2005

>>>>> "ll" == lars lindblad <lars.lindblad at bostreammail.net> writes:

 ll> Oy.

Hola!

 ll> Jag har just bytt mailadress, kan den det vederbör
 ll> vänligen växla så att mailen till
 ll> lars.lindblad at bostreammail.net går till
 ll> zatapathique at telia.com, bitte?!

Ok, ett bekräftelsebrev bör ha kommit till den nya adressen.

Annars går det att göra sånt här om man går in på den webadress som
står längst ned i alla BUS-brev, och kommer ihåg det lösenord man fick
när vi bytte till mailman (man kan även be systemet att få sitt
lösenord mailat till den adress man är subscribad som.

Vad gäller ljud på IBM Thinkpad har jag däremot ingen aning ...

--
Rasmus Kaj --+-- rasmus at kaj.se --+-- http://www.stacken.kth.se/~kaj/
Blessed be the pessimist for he hath made backups.