Vilket backupprogram är bra/bäst?

Joachim Strömbergson Joachim.Strombergson at InformAsic.com
Thu Dec 15 19:03:40 CET 2005

Aloha!

I (FreeBSD) ports finns ett antal backupprogram. I samband med att börja köra
på den nya servern som har en DLT-drive vill jag börja köra bättre än
semimanuell inkrementell tar. ;-)

Bla hittar jag fölajnde backupprogra i ports:

afbackup
afio
bacula
boxbackup
dar
flexbackup

Någon på listan som prövat en eller flera och vill dela med sig?

--
Med vänlig hälsning, Yours

Joachim Strömbergson - Alltid i harmonisk svängning.
VP, Research & Development