[Clubs] NUCCC 2008 Invitation

Rasmus Kaj kaj at kth.se
Mon Sep 1 21:37:25 CEST 2008

mån 2008-09-01 klockan 20:34 +0200 skrev Knut Auvor Grythe:

> Just a friendly reminder: NUCCC 2008 is closing in rapidly, [...]

Just det!  NUCCC i Trondheim, 12 - 14 september!

Vilka vill åka med dit?  Och hur?

Om vi blir en eller två billaster, med flera körkortsinnehavare än
bilar, så kan jag tänka mig att köra bil dit.  Jag vill nog helst inte
köra hela sträckan själv, men halva (eller drygt halva) är inga problem.
Bil har jag också, men om vi blir fem - sju personer är det nog bättre
(roligare) att hyra en stor och bekväm bil än att tränga ihop sig i en
liten eller åka i två små ...

Så vill DU med?  Klart du vill!  (ange själv hur bindande du anser att
din anmälan är).

--
Rasmus Kaj <kaj at kth.se>