[kth.se #1116974] E-mail adresser till OPEN.

Eskil via RT helpdesk-comments at kth.se
Tue Apr 17 14:08:03 CEST 2007

> Jag ser FORTFARANDE inget MX-record för open.ths.kth.se

Jag har nu i tre månader försköt tala om för någon på Stacken som kan
tänkas bry sig att öppen ingång behöver ett MX-record för sina
sektionsadresser. Hur lång tid ska det behöva ta att peta in en enda
stackars liten rad i eran DNA? Vem är hostmaster at stacken.kth.se egentligen?

Det jag behöver är följande:
open.ths.kth.se.    IN    MX    mx.kth.se.

Om ni inte kan underhålla domänen ths.kth.se så blir jag tvungen att be
KTH-LAN återkalla delegeringen av den domänen.

MVH
        / Johan Fredriksson <postmaster at kth.se>